NYTT HUS

På Onsdag ska jag och Peter kolla på vårt nya hus som vi ska hyra. Det kommer kosta 1500 baht i månaden = 300 kr, ganska billigt ;) Vi ska träffa Tong på Onsdag och det var verkligen flera månader sen vi träffa han, han tappade sin mobil sist vi var ute å det har typ inte gått att få tag på honom, men så åkte vi till hans frus familj och fick hans frus nummer så äntligen fick vi livstecken. Hans föräldrar kommer hem efter 8 år i USA så han var jätte glad. Flytten kommer ske till den 25:e nästa månad, givetvis ska vi titta på huset först, men dom brukar ha så bra ordning ch standard på sina hus Bröderna Sakubon så jag är inte orolig!

Nästa Onsdag ska vi på en mini roadtripp upp en bit i norra Thai. Vi kommer åka från Nong Wua So (där Peters pappa bor) upp över bergen till Loei och sedan följa bergen och vandra lite och vidare längs mekong floden hela vägen till Nong Kai (gränsen till Laos) och vidare hem. Vi kommer åka med Sune och det kommer bli så himla kul och vackert. Har alltid velat åka till Loei men aldrig fått tummen ur arslet så det kommer bli a dream come true.

Nu ska jag sova efter en lång och både kul och irriterande arbetsdag. Började toppen tills jag fick en liten svacka på 4 timmar men slutade ändå på bra resultat.
Mamma jag har försökt att ringa dig, så du vet!

Saknar er alla varje dag varje andetag (vilket rim)



FRÅN OSS TILL ER
Puss och Kärlek
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0