LOVE IS IN THE AIR

Ja nu har jag inte uppdaterat på ett tag igen så här kommer lite av vad jag har gjort.
Men först POMPE HAR TRÄFFAT EN TJEJ! Han är jätte käääär å dom är så söta. Hon är jätte fin och jag vill ta hand om henne också. Dom leker och pussas och gosar hela tin. Hon är beige och har gröna ögon och rosa nos å dom skulle få världens finaste valpar. Har inte döpt henne än men vi får se vad det blir.

Igår och iförrgår var vi ute. Åkte hem till Harry och drack lite sen gick vi på UD båda dagarna, har verkligen pratat jätte mycket thai och träffat underbara människor. Igår var en svensk kille som heter Fredrik med jätte trevlig kille i vår ålder. Toppen grabb! Jätte kul!

Idag blir det vila sen är det ju song kran och det ska bli så kul som jag har väntat. 13 ska vi ut till Ban Luam och fira med Tung och Paengs familj sen blir det ut till byarna och fira lite och sen Udon. Kommer träffa Ning från Bkk också och det ska verkligen bli as kul var ju 3 år sen jag träffa honom nu. Han kommer den 11:e.

Nu blir det film och mys.

GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0