KRIG

Jaha... Då är det krig i Thailand igen, Thailand och Kambodja... Vet faktiskt inte om det nånsin har vart slut men en sak vet jag det är att jag är trött på alla dessa krig och att liv ska gå till spillo över att nån tjock trög gris är för maktlysten. Det är lite läskigt att det är typ 30 mil här ifrån men innerst inne vet jag att det aldrig kommer komma hit så det är lungt! 4 döda 10 skadade bara idag det är fan inte klokt.

Sorry om inlägget är lite flummigt asså jag är sjukt trött ni får tänka på att klockan är 3 på natten och jag skulle ha lagt mig för länge sedan.

Pratade med Jensa idag och hon får alltid mig på så sjukt bra humör, saknar henne så jag kan börja gråta. Skäms över att jag inte kommer vara där när hon föder sin första lilla knodd, och inte va på dop å allt sånt. FAN FAN FAN! Vill ju! Men hon lovade mig att hon ska kalla mig "moster" och med dom där 2 underbara päronen så kommer det där bli VÄRLDENS SÖTASTE BEBBE det tvivlar jag inte en sekund på! Jenny & Jocke mina favorit tur tur duvor! Jenny betyder så mycket för mig hon har ALLTID ställt upp för mig och är den gladaste människan jag har träffat i hela mitt liv! Hennes utstrålning kan ingen slå! Man kan inte, inte älska denna människa det går inte, förstå hur svårt det är för mig att inte ha henne i min vardag! Nog om det nu börjar jag bli för blödig!

Över och Ut

Puss mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0