HAPPY NEW YEAR 2553

Ja idag vill jag bara att dagen ska gå jätte fort så det kan bli morgon och songkran jag känner mig som ett litet barn dagen innan jul afton typ. Pirr i kroppen. Jag vill jätte gärna åka ut till byarna bara över natten men P är inte så sugen på det. Lite tråkigt men man måste kompromissa med varann annars skulle vi ju inte kunna vara med varann 24/7. Vi ska ut till byarna i övermorgon, men imorn blir det till att träffa Ning, Tung och Paeng och alla andra. Whiiii...

Kommer nog bli dåligt med uppdateringar nu i några dagar men jag lägger in bilder om 3 dagar senast!

Puss

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag hade en blogg där jag skrev om mitt liv, jag gick igenom psykisk & fysisk misshandel av mitt ex.. jag gick ner mej totalt & slutade blogga, men nu är jag tillbaka & berättar om min kamp till att bli "frisk" & gå vidare!!! :)

2009-04-17 @ 17:56:25
URL: http://mayaerikacarolinestrandell.blogg.se/
Postat av: ;)

Du har verkligen följt din dröm! Fortsätt med det!

2009-04-17 @ 23:47:16
Postat av: helena

Uppdatera bloggen!!!:)

2009-04-24 @ 10:57:11
Postat av: liingliing

Maya: jätte fin blogg, fruktansvärt hemskt hur någon kan göra nåt sådant! :( Hoppas du mår bra nu!



;): Tack så jätte mycket för dom fina orden,jag försöker leva drömmen, jag ger aldrig upp!



Syster: Jaaaaaa!!! Läs då när jag uppdaterar ;) hehe!

2009-04-25 @ 09:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0