FRUKOST PÅ BALKONGEN!

Godmorgon Allihop!

Idag så åkte vi ner till bageriet och köpte färska bullar och munkar och åt till frukost, inte det nyttigaste men fy va gott det var. Dom kom precis ur ugnen och som jag har berättat tidigare så är det brutalt billigt.


Vi började med dom här mumsiga vanilj bullarna

Men dom var så goda så...

Vi kunde inte hålla oss och köpte ett gäng till + några choklad munkar.

Mys på balkongen

Morgontrött men ack så mysigt uppvaknande sol och mys!

Morgon vy från balkongen.

Nu har jag köpt uppladdningsbara batterier så nu kommer det komma massa bilder varje inlägg. Jag & min syster är lika på många olika sätt främst att vi är väldigt glömska men också att vi delar en passion för foton. Äntligen har jag bra batterier och kameran kommer följa med mig vart jag än går och nu gör jag min syster glad också woohoo!

Jobbet är slut för idag och ledighet väntar imorgon nu blir det lite basket och sen ska jag och Petta shoppa lite. Det var länge sen så det ska bli jätte kul, ska köpa ett par fina vita låga converse.

Hoppas ni får en strålande dag och en strålande Valborg gott folk!

Puss från ett soligt Thailand!

Kommentarer
Postat av: helena

Weiii!! fan va gött älskling!!<3 jag ska oxå lägga upp bilder från valborg, bara mickis inte glömmer kameran ikväll:)

puss min kärlek

2009-04-30 @ 11:02:54
Postat av: M

Käka några åt mig också! Under maj kör jag renlevnad igen inför Sthlm Marathon. Kul kul! Fan, vad jag saknar dig när jag ser de där basketbilderna! Hälsa Loop Hoop! Kram

2009-04-30 @ 16:53:05
URL: http://malisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0