CARREFOUR

Idag 1 April öppnade Carrefour ett complex här i Udonthani. Mycket efterlängtat och trevligt. Jag hoppades innerst inne att det skulle finnas ett Mc Donalds men tji fick jag dom öppnade ett till KFC. I Oktober sägs det att UD Center ska bli klart och då får vi vårt första Macidii det ska bli gott saknar donken lite nu, men inte alltför mkt.

Jag hittade så mycket saker som jag saknat idag vart så otroligt glad. Men det är ju alltid så att har man nånting så blir man inte lika sugen. Vi hittade Äppelmos, rödbetor (som svenska på burk), bearnaise sås, Indiska kryddor, Creme fraich (som jag har saknat EXTREMT mycket), feta ost, alla möjliga olika taco tillbehör från old el paso, vienerbröd, grovt nybakat bröd, fefferoni, gurk på burk, och till och med wasas knäckebröd! Ja you name it allt fanns i princip hittade till och med inlaggda soltorkade tomater och kronärtskocka som jag har letat så mycket efter. Lyckan är sann!

Efter Carrefour så åkte vi hem och tog oss ett litet powenap och nu är det bara till å jobba.

Hoppas ni alla får en underbar dag, här skiner solen och det är varmt och skönt.

Är det nån som har hittat nåt kul April skämt än? Jag har bla hittat ett om att Thaksin är tillbaka i Thailand inte så troligt kanske haha! Sen hittade jag ett till om att Walking street i Pattaya skulle stänas ner efter songkran eftersom dom hade haft för långa öppet tider! Inte heller så troligt eftersom poliserna blir rika på Walking street. Jag lurade P att han fick tillbaka 19000 på skatten han vart inte så glad på mig hahahah!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0