Hejdå Sverige...

Hej då mitt Sverige, hej då min underbara familj, hej då mina underbara vänner.

Jag har haft den bästa sommaren på jag kommer inte ens ihåg när. Allt har klickat och jag har fått vara med dom jag bryr mig om mest. Har ångest över att jag ska åka men vet att när jag kommer ner och andas luften på Don muang så säger hjärtat att det inte förstår hur jag kunde tvivla på att detta var ångest framkallande.

I Lördags var den bästa avslutningen och bästa kvällen, med alla underbara fina flickor bar det ut på ett äventyr som heter duga. Jag och Piirjo hade planerat den finska festen i veckor och det vart sjukt lyckat! Vi sprayade t-shirtar med allas namn, vi bokade halv dags kryssning i hemlighet och vi hade brak fest på kvällen med massor av roliga lekar.
Kvällen avslutades olyckligt för att det finns så många störda människor i denna värld och dessvärre så råkade en av mina närmsta illa ut, vilket INTE är okej. Med kvällen och dagen i sin hel het var top notch.


Team Jukka & Piirjo Reunion

Jag åker om en halv timme och är färdig packad. Ska träffa Jossan i London och titta på Big Ben hela dagen.

OVER AND OUT SWEETCHEEKS SEE YA'LL SOON....

Kommentarer
Postat av: Sirpa!

Tja..!

Hur går det för er?

Hoppas att resan gick bra och vi hörs snart.

2008-09-06 @ 11:52:04
URL: http://followthebeat.blogg.se/
Postat av: C.J

Du är mycket dålig på att uppdatera din blogg!

Se så! Sätt nu dina vackra händer på tangentbordet och knappa lite ord, meningar.. soffror och altl skoj :D!

puss puss!

2008-09-24 @ 12:57:20
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0