LAOS

Vi åkte till Laos idag vid gränsen vart det strömavbrott i Nong Kai så åker vi över köper sprit och cigg åker tillbaka då kommer elen tillbaka. VÄRLDENS kö vi stog väl i kanske 1,5 timme gjorde lite fel kö val också iofs.
80 Baht för en limpa cigg är inte så farligt dyrt eller hur?!  ;)

Köpte en flarra vin också tänkte lära mig lite Thai och mysa med den nån kväll. Blev sjuuukt taggad när en tjej i min ålder kunde snacka flytande, blev bitter också för att jag inte tagit tag i det och givetvis sjukt svartsjuk.

Skickar en tanke till dom 63 änglarna också dagen var iofs igår men ack va hemskt!

Fackel tåg för dom 63 änglarna.

Nu ska jag kolla på film Apocalypto blir det grym film. Jag ska nog lära mig sånt språk också...

Halloween och ingen utklädnad för min del bara chilla gorilla hela kvällen.

Ha en mysig kväll alla underbara!

Puss

Kommentarer
Postat av: cherry lips...

saknar dig otroligt mkt!

2008-10-31 @ 22:50:15
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0