Crash Boom Bang!

I Thailand ska man va försiktig i trafiken, jo det visste jag ju och det är jag. Jag vet också att jag kan va världens bästa förare men omgivningen kan va helt totalt kassa så det spelar ingen roll hur skicklig jag är. För att vara rak och ärlig Thailändare är KASSA förare, jag fattar knappt att regeringen tillåter bilar och motorcyklar i landet, kanske för att dom vill minska befolkningen vad vet jag. En normal Thailändsk förare skulle ALDRIG få körkort i Sverige så är det! Sen är dom inte kända för att vara det smartaste folkslaget heller. Missförstå mig rätt jag älskar Thai och deras mentalitet men ibland börjar man ju fan undra asså!

Som jag skrev så skulle jag åka och fixa mina bilder jag åkte och kom i en korsning, en idiot kommer bakom mig kör om mig på INSIDAN när jag ska parkera krockar in i mig, jag gör inget annat än att sucka HUR JÄVLA DUM FÅR MAN VA?! Jag hade tur jag slog bara i foten och armbågen ramlade inte men han körde in i min armbåge. Fick bara ett litet skrapsår men ändå, fan om blickar kunde dödat så hade han vart olyckan.

Jag fick iaf mina bilder och köpte en minneskortsläsare också så jag slipper åka och bränna bilderna på CD igen.

Jobbet går bra vi kämpar på och resultaten börjar rulla in.

Tong ringde idag först va han nykter sen var han Mr Whiskey andra ggn han ringde men han skulle komma förbi hemma hos oss idag iallafall. Känns kul jag har saknat honom massa.

Nu måste jag jobba vidare kontrollanten kom och ville ge mig en bot här nu...

PUSS Å KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0