8 Days

Den vita månaden höll i 8 dagar. Bybockarna kom in och gjorde stan osäker i fredags och Tong ringde och sa - Hello fuck you  tawandaeng come on tawandaeng come on. Hur kan man motstå det liksom?! Jag och petta åkte och tog en liten brandy. Tur i oturen så fanns det knappt nån brandy kvar så vi tog bara ett glas. Sen åkte vi hem till oss på efterkaka och drack jätte gott vin från Laos. Alla bybockarna var tok packade kommer bilder när jag har fått min minneskortsläsare att funka.



En kille han tog ändå priset han somnade på grannens bil, på motorhuven medans han stog och kissade han visste liksom inte vart han var riktigt. Haha. Joy hjälpte honom in i rummet och han däckade pladask mitt på golvet. Sophon va jääävligt jobbig man vet att han är full like a kastrull när han börjar gräva i fickorna och starta konversationer med frasen - I HAVE NOTHING. Han fortsätter med att lägga ur alla föremål från fickorna på bordet och runt om sig. Sen tar han flaskan och dricker halva så att han bklir ännu mer full, det räcker ju liksom inte med att han gick och la sig UNDER vår trappa. Iallafall han ställde sig vid snubben som däcka på golvet och inet hade kunna fått honom att vakna. Han börja gnida på hans kuk med foten och killen börja stöna i sömnen, såg väldigt roligt ut eftersom han som däcka var så nöjd. Mindre nöjd va han innan när han va kåt som ett jävla vilddjur och försökte pippa allt på 2 ben, han va på både Joy och Nan och när han märkte att han inte fick nåt så tog han sista utvägen och börja klämma på den fulaste lady boyen på hela stället. Hahah! Han fick inget där heller ska jag tillägga. Det var iallafall en jävligt kul kväll!

Igår så åkte vi till 50 50 bar och kollade om Peter va där, vi va lite nyfikna på vem Nit har malamsäsong med hela tiden.
Peter var där och vi skulle ta 1 Bärs. Lycka till, egentligen så visste jag ju hur det skulle sluta men vi hade en mkt trevlig dag där och mycket nyttig information spred sig runt bordet. Kjelle vart så full så han tafsade på vartenda kjolstycke som gick förbi och då var det dags att gå. Jag Peter och Idiot Peter (som han kallar sig) åkte hem till Bengt som hade dragit nån timme innan. Bengt öppnade inte så jag klättrade upp på hans stora bil, Peter klättrade upp på mina axlar och sedan upp på hans balkong. Han vaknade och vi fick lite Samboca Coffee som vi var lite sugna på, vi körde en dart tävling och jag åkte ut direkt, hatar att förlora men det va bara knipa å dricka.



Sen drog P och jag och käka en kuttio, åkte hem och böt om och drog till Climax. Vi va där otroligt tidigt eftersom vi såg live bandet idag. Kul var det, sen pkte vi hem och sov efter vi hade ätit igen.

Snart kommer Björn det kommer bli sjukt kul.

Idag blev det inget Laos heller. Får ta det imorgon helt enkelt.

KOM IHÅG! Hakuna matata Sana ihana on Hakuna matata Kertoo kohtalon!

pusu pusu pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0