What a wonderful world

Vad kan jag säga? inte ett moln på himlen och solen skiner, Björn kommer anlända idag kl 17:15 och ikväll ska vi gå ut och äta kommer bli massa mys. Det blir nog Mc ikväll grillning är gott!

Idag måste vi köra extra hårt för att bli klara lite tidigare än vanligt, vi kommer köra pep talk och peppa varann hela dagen.

Idag kom jag på att jag vill starta ett barnhem jag tänkte på det igår och sen kom det som en uppenbarelse när jag satte på en film som jag inte hade en aning om vad den handlade om och den handlade om just barnhem, inte skräckisen dock utan Ciderhus Reglerna. Men vad vet jag mitt arma luder? jag får ju för mig nya ideér varje dag haha!

Nu drar jag till Complexet med min kära dejt en snabbis innan jobbet hinner jag... <3 vad gör man inte liksom?! hehe!

Snart kommer HON också mamma mia, det pirrar nästan lite så himla länge sen nu.. <3 <3 <3

Jag är lycklig och jag mår bättre än nånsin, skönt när allt klarnar och man rensar ut skiten!

Mamma jag saknar dig jätte mycket tycker du är väldens bästa med mormor och med mig... Grattis på födelsedagen!!!

PUSS PUSS PUSS TILL ALLA!


Kommentarer
Postat av: e m m a

- God mooooorgon

2008-11-17 @ 07:14:05
URL: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0