UD

Jag är så himla glad gör jag har hittat ett nytt favvo ställe. Helt galet! Dagen började med att vi vaknade klockan 2 duschade och drog till Sizzler och åt världens godaste sallads buffe. Planerna va att sitta där i timmar och äta men mättnaden vart grov och ac alldeles för kall så efter Peter hade sulat i sig 8 choklad mousse så åkte vi hem och kollade på film, Woodsman. Den har ju fått sjukt bra kritik men jag tyckte den va lite seg och lam. Sen åkte vi ner till busstationen och käkade räk omelett as gott verkligen. Efter det drog vi en sväng till marknaden och kollade lite, skulle ha druckit ett rör öl där men skrikiga kärringen va där så vi bestämde oss för att dra till Nong Prachak och ta en öl. Jag körde liiite mot rött och väntade in Petta och Björn olyckligtvis så fick dom soppa torsk mitt i korsningen och det såg inte jag så vi tappade bort varann. Jag åkte hem och dom kom ganska snart. Vi drog till nya D2 istället och drack ett rör öl och kollade på B fotboll typ kazakstan korea haha...

Galet liveband spelades i en Thai villa och vi bestämde oss för att gå dit. Det första man hör är MAFFIA NONG WUA SO! man kan fan inte gå osedd nånstans i den hära stan haha, vakten från Climax och Ingsa satt där och dirigerade. Vi gick in till villan och det var GAAAAAAAAAAAAAALET snyggt inrett som ett vardagsrum alla dansade helt galet och det va sjukt hett folk. Mkt flator och bögar men det gillar vi hehhe! Vi tog en öl och gick hem.

Imorgon ska vi ut till byarna lira lite tennis och glassa runt lite. Kommer bli mys. Blev bjuden på ett bröllop fick världens finaste inbjudnings kort utan Wilai hennes bror gifter sig så jag Björn och Peter ska dit på Fredag. Kommer va sjukt mkt folk längtar så himla mkt! Ska peppra med kameran.

Igår var också en helt galen kväll vi drog till Nong Prachak satt i solen och drack nåra kalla jätte mysigt sen och käkade lite grill på Mc och sen hem och tog nåra groggar fixa oss och sen Tawandaeng. Stannade där ett tag och sen gamla D2 det va så lite folk så vi drog till Climax usch va fulla vi blev. Björn söps ner av ett gäng malayer vi va typ 5 vakter och jag som leta efter han hahah,,, Petta va Petta och jag va dyng men fan va kul vi hade!

Det finns massa jag vill säga till dig ibland är jag helt dubbel moral. Allt vart så fel när du betedde dig så där. Jag gillar inte att bråka vill liksom bara vara. Jag har fattat vissa saker men andra skulle jag verkligen vilja prata om...  Men du är omöjlig ibland så är det. Better in time helt enkelt. Du kommer alltid finnas kvar JAI DII! I.L.Y. C-J! kommer aldrig glömma dig och skulle verkligen vilja ha dig i  mit liv så är det! puss på re bitter fitta!

Nu ska vi sova eller nu ljög jag nu ska jag å Petta kolla på efterlängtade prison break nya avsnittet whalla habibi!

Livet är underbart gott folk, glöm inte det!

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0