Tratt

Idag har vi vart jätte duktiga på jobbet och börjar få en riktigt bra struktur i livet. Känns otroligt bra!

Vi var på djur affären idag och köpte en tratt till Pompe så nu kan han inte klia sig lika mkt, vi måste iofs köpa en större för tratten var alldeles för liten och han kommer emellan tratten och kliar. Han är så jävla söt i sin nya hatt och han är så jävla arg på oss att han tvingas ha på sig den , det gör det lite extra kul. Skadeglädje, hahaha!

Peter & Wilai skulle komma men dom åkte nog ut till byarna istället för Peter kommer säkert inte ihåg hur man kommer hit.
Idag hade dom stängt ner alla barer pga Prinsessans begravning. 3 dagar skulle det vara stängt. Det kommer nog vara tyst i Udon 3 dagar framåt.

Pratade med min favvo idag också, hon gör mig glad! Tack för att du finns å får mig på glatt humör baby!

Längtar lite tills i sommar när jag kan bada med fåglarna i havet och flyga med fiskarna i taket. I sommar ska jag och Maria ros massa det kan jag lova. Inget ska få komma ivägen!

Va och bytte ut sladden till minneskort läsaren också det var tydligen den det var fel på så nu har jag lagt in alla bilderna. Jag älskar fotografier fotografier gör mig glad, får mig minnas det underbara i varje stund.

Tror att jag har fått en kaffe chock Peter säger att man kan få en sån, är skakig och lam i hela kroppen... hmm...

Nu morrar chefen på balkongen bäst att jag slutar... här kommer en fin bild från loy krathong.
Ser ni den båten som brinner upp.. det är såklart min båt som alltid lyckas jag med allt. Lyckades få hela faderullan att brinna... Om ni inte ser den så har den förmodligen redan brunnit upp.



godnatt!

Kommentarer
Postat av: Loolii

ååååh simma med fåglarna i havet!

saknar dig älsklings älskling..haha det ska ros som aldrig förr :D

2008-11-14 @ 10:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0