sömnlös

Kunde inte sova inatt. Vet inte vad det berodde på antagligen en mängd olika saker. Jobbigt.

Ska ringa B och fråga om han kan bjuda på lite sanax behöver det så jag kan få igång min dygns rytm.

Imorgon ska jag och petta köpa gym kort på englishmans retreat. Kommer bli skit kul att komma igång ch träna.

I helgen bär det av till byarna vi ska träffa Sophon som är munk och låna Peters pappas moppe tills Björn kommer. Självklart ska vi träffa Tung och Paeng också...

Snart är det 13 år sedan farfar dog. Jag har förträngt en hel del men minns alla bra minnen. Tänker på dig Farfar!

Nej nu måste jag duscha.

Tack för att du ringde igår, skönt att höra din röst!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0