Peter "Oturen" Segersten

Nu ska jag berätta en liten historia om min vapendragare Petta.

Ärr nr 1
Hahah ganska kul faktiskt har nog aldrig mött en människa med mer ärr i ansiktet än vad Petta har. Det är absolut inte fult tvärtom så ser han jävligt cool och het ut i sina ärr. Första ärret var såklart jag inblandad i. Peters far och farbror bor grannar och på den tiden så hade inte hans farbror en inte en fullt klar mur runt sitt hus. För att undvika tjuvar och andra otäcka saker så satte hans farbror upp ståltråd runt sitt hus. Vi hade vart nere på den lokala restaurangen och ätit korean bbq. Peters farbror är allergisk mot detta men provade ändå nån köttbit hit och nån köttbit dit. Vi åkte hem och skulle lägga oss. Jag gick av någon anledning hem till Peters farbror och ser att han mår mkt dåligt, alkoholen påverkade mitt oroliga sinne ganska mycket extra så jag blir förtvivlad av att se Peters farbror så dålig så jag springer hem till oss i full fart. Det var bäcksvart ute och man såg absolut ingenting. Jag berättar detta för Peter omgående och Peter blev lika oroad som jag. Kanske för att jag kommer in skrikandes som om någon hade dött. Peter springer till hans farbror men ser inte helt exakt vart muren slutar och springer rakt in i hörnet på muren, taggtråden sliter upp milimeter från hans öga och Peters farbror får skjutsa in PETER på sjukhuset för att sy, lite lustigt eftersom det var farbrorn som egentligen behövde åka dit. Båda mår idag bra trots händelsen. Hahaha!

Ärr nr 2
"Klantskallen" Peter Segersten är i Thailand med sin kompis Andreas båda är fulla i 6 månaders tid och Peter är med om en lite motorcykel olycka. Detta är hamnade precis över det gamla, också på ögonbrynet. Också ett väldans snyggt ärr, det gör bara Peter liiiite coolare och liiiite häftigare. Hahah!

Ärr nr 2

Ärr nr 3
Peter befinner sig på Stureplan med sina vapendragare. Full och glad så går Peter fram till en utländsk man och frågar om "det finns några snygga gussar" där inne. Mannen blev arg som ett bi och gav Peter 2 danska skallar och ett tredje ärr kom till precis bredvid som andra 2 ärren. Mannen häktades och vakter såg incidenten. Peter väntar idag på ett välförtjänat skade stånd. Detta hände precis när vi skulle åka till Thailand. Peter skulle få ta ut stygnen efter en vecka.

Ärr nummer 3

Ärr nr 4
Jag hoppas verkligen att ni fortsätter att läsa för nu kommer det roligaste ärret.
Peter har dagen innan fått tagit ut sina stygn från Ärr nr 3 och han var så nöjd och glad en lättnad skulle man kunna säga. Vi är ute och firar lite, Jag, Peter, Peters pappa, Anders, Idiot Peter, Bengt och en massa tjejer. En mycket bra låt sjöngs av Bepå scenen. Låten var Thailändska Job 2 Do - do do do. Denna låt brukar Be sjunga för os på sing a song stället och vi blir alltid lika glada. Jag ställde mig upp på en stol och började dansa, man är ju 20 liksom + iallafall. Hehe!
Peter måste ju göra samma sak så klart så han tar efter tuffa Sara. Bara det att Peter är 182 cm lång och tak höjden är inte speciellt hög på sing a song stället. Eftersom vi är falanger och är vana med kyla så sitter vi givetvis under fläkten och idag var tak fläkten placerad över Peters stol. Poooooff peters huvud i en stål fläkt, smart som han är så skyddar han sig med armen men liiite försent. 6 stygn i pannan och 3 stygn på armen, Nong Wusuas Hospital grejade det där bra.

Ärr nr 4

Olycks mannen, I tell you!
4 ärr i ansiktet och fortfarande snygg det är inte många som slår det.

Over and Out fellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0