NY DAG NYA TAG!

Känner mig inte alls ensam idag, känner mig älskad. Vaknade alldeles försent eftersom Peter och jag kollade på Generalens Dotter till kl halv fyra imorse. Vaknade klockan halv två, får alltid lite ångest när jag sover bort hela dagen, men men det är ju ingen idé att fokusera på det och slösa energi när jag ändå inte kan göra något åt det, fokar framåt ist.

Nu ska vi snart äta frulle på ett vietnamesiskt ställe ska bli gott. Om det är stängt så åker vi till Lotus och handlar frukost där!

Jobbar dax idag på nåt sätt känner jag att alla rekord kommer krossas idag! Motiverad e va jag e!

Idag får mormor åka hem, jiiipiiiiieeee! Tror mamma vart lite orolig över mig när jag ringde å grät och sa att jag kände mig ensam men det finns INGET att oroa sig över kände bara så igår men nu känner jag mig normal igen, antar att jag bara saknade er så mycket!

PUSSISCH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0