Mitt kök

Nu har vi bestämt oss vad vi ska ha för kök i vårt nya hus som vi kommer köpa om ett par månader.
Kolla på det... det är gaaaaaaaaaaah så jävla FAB! Exakt så här ska jag göra med några små förändringar.


Idag har det gått sjukt bra jag är otroligt fokuserad på allt, jag vet vad som gäller och jag klarar pressen bra.
Jobbar med ena jobbet till klockan 12 och kör ett annat projekt efter lunch. Har lagt upp ringlistor så att allt ska gå mer effektivt. Jag ska nå mina drömmål för jag är en Fighter!

Saknar mamma som befinner sig i Tyskland för tillfället, dumt att hon inte kom hit istället tycker jag men suget efter bratwursten var väl troligtvis större än suget efter sin underbara dotter... Hahahahha! Vad vet jag mitt arma luder.

Pompe ylade utanför grinden i morse han vägrade sova inne inatt så han saknade väl oss så mkt i morse att han grät.
här är han i hans pampiga rosa lao kao t-shirt (som han bet sönder efter 1 dag btw) Lao Kao är en rätt vidrig ris sprit som mest bönder dricker antar att det är pga sin prisklass 60 baht för en flaska. Jävligt tufft att dricka.

Pompie gullet

Nu ska jag äta lunch och titta lite på tv sen ska jag plugga Thai i en halv timme.
PUSSEN DA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0