Men Hallå!

Det här är en av dom sjukaste nätterna på länge! Fy fan! Jag berättade ju bara för någon dag sedan om peter ärret segersten han har lyckats igen, det är sant slet av halva örat i natt. Berättar mer sen!

Började med att jag och Petta åkte och käkade tonfisk pasta på The Factory, alltid lika trevligt. Jag älskar henne som jobbar där hon vet verkligen hur man ska ta hand om sina kunder, trevlig och rar.

Sen kom Bengt och vi satt där nån timme till medans han käkade. Efter det så skulle jag och Peter åka runt och kolla på hus, vi gillar å göra sånt när vi är bakfulla av nån konstig anledning. Vi åkte förbi nattmarknaden och där har dom ju byggt en ny marknad jätte fint verkligen med lysen i alla träd så det gnistrar som diamanter. Vi satt oss och och beställde in en 3 liters pump med öl. Man U - Chelsea spelade och poff så var det en megakändis där och en stor konsert. grymt, verkligen grymt!

Efter marknaden så åkte vi till Lotus och handlade lite sen hem igen. 23 ringer Bengt förtvivlad för han inte hittar till Wolverine (stripp klubben) vi lovade honom att visa han stället så det gjorde vi och vi hakade på honom in och kollade på flickorna. Det var den sämsta strippklubben jag har varit på, fan va den sög! En bärsa och sen drog vi.

Skulle åka hem men vi åkte förbi en sväng på 50 50 för att kolla om Peter satt där och det gjorde han. Vi sa hej till Peter å Jeff och dom började bjuda på polkagris shottar. 6 shots senare och 2 öl va ja på topp igen. Träffade den skööönaste snubben, Alan från Nam soom. Den här liraren va som en jävla sol asså. Trevlig och rolig.

Vi åkte till D2, petta vart för full så jag skulle bara skjutsa hem honom. När vi kommer hem så är grannens hund ute och peter hälsar på den. Hunden får en flipp och biter Peter i örat. Hunden får seriöst Mike Tyson att framstå som en jävla nolla. Dividerade med grannarna som var helt totalt dumma i huvudet. Körde Peter till Militär sjukhuset, dividerade med X antal inkompitenta läkare och sedan fick han sys. Läkaren ville tvätta såret och vänta i 3 dagar med att sy?!!?!??!? jääävla idiot, efter stränga orders från mig så syddes han samma dag. Råd frågade mamma också och hon sa samma sak. Sen ville dom lura på Peter medicin för 6000 baht. jävla nollor. Sen kom Jeff på Dowells tuk tuk. Jeff är bäst!

Galen natt jag kom hem 8 imorse fy fan! Nu ska jag ut till Nong Wusua och hälsa på min munk Sophon.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0