ME VS BOSS

Hade ett väldigt givande samtal med min chef idag.


Martin säger:

Elin kommer att döda ig

Sara säger:

så himla svårt att veta när man söker och inget kommer upp

Sara säger:

jag är starkare än henne så då betyder det att jag kommer få ta över alla hennes kunder

Sara säger:

fan va nice!

Martin säger:

oooops, hon e galen

Sara säger:

haha be henne komma!

Sara säger:

jag andvänder bara lillfingret!

Martin säger:

Jag tror elin skulle ju krossa dig i en match

Sara säger:

hahahaha...

Sara säger:

inte en suck jag svär jao

Sara säger:

jag kommer från förorten jao

Martin säger:

Du har ju varit på charter i ett år snart ju

Sara säger:

vantör betongdjungeln

Martin säger:

charterformen

Sara säger:

vi slogs med glasskärvor

Martin säger:

zzzzzzzz

Sara säger:

hahahaha...

Martin säger:

Vantör, shit, västar bronx

Sara säger:

du är kanske en charter nörd inte jag jag är reguljär och cool

Sara säger:

hahaha ja exakt!

Martin säger:

kom hit mallis stumpan!

Sara säger:

jag käkar vild hundar till frukost

Martin säger:

Grisfest ikväll eller?

Sara säger:

giddra med mig så giddrar du med ghettot !

Martin säger:

hehe

Sara säger:

varje kväll2

Sara säger:

ska bara döda några tigrar först

Sara säger:

hahahaha jävla tönt!

Martin säger:

säkert, Du har ju SVT i parabolen och Gevalia i bryggaren

Martin säger:

Visar dom Schlagern på Vikingbar på storbild i vår?

Martin säger:

XXX är på g

Sara säger:

finns det svenskt kaffe på hotellet???

Martin säger:

Postern

Sara säger:

JAG SA JU DET!!!!

Sara säger:

jag vill ha procent din jävel!

Martin säger:

PUSS!

Sara säger:

HAHAHHA alltid you gåtta löv the schlager'

Martin säger:

violshots

Sara säger:

turkisk peppar din amatöööööööööööööör

Martin säger:

Svennebanan

Sara säger:

britt pitt

Sara säger:

fan XXX hade kunnat va min första kund för streetlife

Sara säger:

du paja allt!

Martin säger:

Vi reser jorden runt i stil istället för en packad charterturist från vantör

Martin säger:

Vaddå, jag har gjort massa affärer med XXX

Sara säger:

vi ringer inte amerikanarna så fort vi har problem iaf ooooooooooh tyskarna kommer hjäääääälp mamma va ska vi gööööööra

Sara säger:

call 911

Sara säger:

nu vart du tyst din lilla fjolla!

Sara säger:

i say don't mess with Vantör jao!

Martin säger:

Förlåt, lyssnade inte, drog in degen istället

Sara säger:

hahaha..

Sara säger:

2 för 1 10 000 eller?

Sara säger:

bra jobbat!

Sara säger:

loosah!

Martin säger:

tack!

Jag älskar min chef och vårt företag, vår jargong och sist men inte minst våra kunder!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0