Loy Krahtong

Idag åkte vi till Nong Prachak, det var så otroligt vackert med alla krathonger över hela vattnet lös och åkte runt med massa önskningar. Fotade massa otroligt vackra bilder. Sen var prinsessan Bajrakitiyabha Mahidol där och skickade ut en krathong också det var grymt, precis när vi var på väg ut kommer det 15 poliser och skriker SITT SITT SITT!!! vi satte oss ner och där kom hon sessan i sina fina seven jeans och sin vackra blus. Noterade henne innan för det finns inte många Thai som bär 7 for all mankind jeans i Udon. Ingen vet ens vad det är och då tänkte jag direkt att hon måste vara nån speciell men att det var självaste prinsessan visste jag inte.

Sen åkte vi hem och kollade på sista avsnittet av Prison Break gaaah va spännande det är! Har inte vart med om nån bättre serie nånsin än den!


Imorgon startar mitt första del mål, det är ett stort mål för att vara ett delmål. På 3 månader ska jag ha mitt hus. Inte mitt riktiga hus det kommer ta lite längre tid utan ett annat hus jag har hittat inte långt ifrån Sophon. Sophon är btw munk nu och har vart det i 2 veckor, ska hälsa på honom i helgen.

Nu måste jag sova ska upp klockan 10 imorgon och gå en promenad och träna. Every little thing is gonna be alright!

Låt livet börja!

Hoj Hoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0