Jesus n Mariah

Varför kan jag bara inte peppa upp mig själv istället för att gräva ner mig?! Sluta älta och analysera. Det är min nästa läxa som jag förmodligen aldrig kommer att lära mig. Hela mitt liv har jag vart en dålig förlorare, jag har verkligen försökt att förbättra det flera gånger men det sitter i blodet. Nu ska jag rycka upp mig och bete mig som den fightern jag egentligen är!

Peter vart verkligen as snygg i håret han va helt perfekt frisören.

Snälla Johnny fucka inte upp min tillvaro nu när allt annat flyter på! Somliga straffar gud med detsamma säger jag bara.

Nu har jag massa bollar i luften precis så som jag vill ha det. Imorgon börjar jag med ett nytt projekt för ett nytt företag och kommer tjäna lite extra pengar. Bra extra pengar förhoppningsvis. Ikväll ska jag leta potentiella kunder, jaaa jag vet visst är jag duktig aplåder ååå men tack så mkt! Ambitiöst att jobba efter arbetstid jag vet men jag måste om jag ska bli rik innan 30 som jag har sagt att jag ska bli. Heheh. Nån som vill bli hemma fru? Shiiaat kommer ha 1 miljard ansökningar imorn.

Life is like a box of chocolate you never know what you'r gonna get.

Ovah n Outah!

Puss & Piss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0