Index

Godmorgon alla glada.

Har inte blivit mkt sömn inatt för .... ringde mig, det gjorde inte nåt blir faktiskt jätte glad när .... ringer! .... Ringde och väckte mig imorse också halv 10 så oh så lite sömn det vart. Idag ska vi åka till Index först och kolla på inreding och äta gratis kakor. Sen som sagt parken med Pompster och sen träna.

Vad gör man när nån skriker på hjälp och man inte kan hjälpa?

Jag har ätit äggmacks med min inlagda gurka på asså fan va jag är duktig blir bara bättre och bättre på gurk biten. Händig är jag också haha... igår höll jag på att få en riktigt jävla kyss men jag hann undan. Hela subwoofern typ exploderade satan asså men teknik sara kirrade det. Klippte av kontakten och instalerade en ny, Sophon lärde mig det för några månader sen så nu är jag rena rama elektrikern. Antar att jag ärvt min fiffighet av min kära mor.

Min mamma får Mcgyver att framstå som fantasilös. Mamma kan bygga fontäner av gamla cyklar och bomber av tuggummi. Hahaha! Mamma är bäst ingen protest!

Thailand är förövrigt fortfarande i Kaos alla väntar på att nåt ska hända, det är helt tyst i media nu också pga upphovsrätten.

Nej nu ska jag göra nytta!

Puss å hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0