If you let me i kiss you like i'll never see you again

Tror det blev massa missförstånd allt jag ville var att ha dig i mitt liv, som vän eller som det du låter mig vara. Inte så mkt begärt och jag är faktiskt inget monster. Det blir väl förhoppningsvis bättre med tiden, om jag fick chansen så skulle jag definnitivt kiss you like i'll never see you again.

Nu har Björn åkt och det är lite tomt här. Vi Ska köpa Gymkort idag men båda är lite mörbultade i kroppen så det kanske får vänta till imorn.

Vi åkte ut till byarna och åkte runt lite bland tempel och så sen åkte vi upp på ett berg satte oss och drack en bira, helt klockrent, jag känner mig fri!

Bröllpet var jätte lyckat verkligen hur kul som hellst och så extremt mycket folk. Säkert 100 pers. Nop är ju så himla trevllig också och jag tror han vart så glad när vi kom. God mat  var falang mat mixad med Thai mat. Jag satt med alla Falanger Åeter och Björn kom lite senare för dom var tvugna att shota Lao Kao (dom trodde säkert att det inte fanns tillräckligt på Bröllopet) Hahahah! Alla vart fulla och glada jag gick upp på scenen och sjöng på min allra bästa Thailändska, haha, nej jag skäms inte!



Dagen efter vaknade vi vid 11 sega oss och åkte sen till Tung och käkade en ost omelett, mums! Sen var det raka vägen till Udon, stannade vid ett internet café och jag skulle stanna med Pompe och kolla bort en sek han blev snuddad av en bil men som tur var inte överkörd! Asså hjärtat i halsgropen! Tror inte att det är någon bra idé att jag skaffar barn!

Idag fyller lillebror år också grattis lillponken!

Nu orkar jag inte skriva mer

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0