HAKUNA MATATA!

Jenny Lindqkvist är nog den underbaraste människan jag känner. Jenny Lindqkvist är alltid glad, omtänksam, och helt jävla underbar! Jag tror inte ens att myggorna biter Jenny för att hon är för snäll. Jag är så glad att hon har hittat sin prins för det finns ingen människa i världen som förtjänar det mer än Jenny.

Här kommer en till dig Jenny:
- Det var en grön och en gul banan, den gröna bananen kastade en snöboll på den gula bananen.
Då sa den gula bananen: - FAN VA OMOGEN DU ÄR.

Jag vet att du älskar mina skämt Jenny, you are so worth it cause you just made my day!

Jag har inte gjort ett dugg idag, vaknade halv ett och sen har jag bara varit, i min ensamhet.

Jag såg Julius idag också han va sååå hiiimla fin och jag blev jätte glad. Han är den bästa låtsas mannen man kan ha!
Julius ska hitta en fin Thai kille och flytta hit har jag bestämt mig för. Han tycker ju Thai är heta också så det kan ju inte bli bättre!

Redde också ut en del med mitt hjärta. Det är så himla svårt att sitta här och bara inte veta vad man ska göra. Jag tror att du vet innerst inne, inte sant?!


Bee ringde idag också och bjöd mig och Peter på födelsedags fest imorgon med en massa mat och annat roligt. Hon ska ha festen i vårt gamla hus där vi bodde tidigare. Vet inte om jag orkar åka ut till byarna imorn men det skulle va kul som alltid att träffa alla! Jag vill däremot inte dricka och det är ganska svårt att säga ner till alkohol på födelsedags fester. Men men måste diskutera med Petta först!


Jag & Bee på efterkaka hos Toh

Har inte så mkt mer att skriva men det kommer väl säkert mer...

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0