Goodmorning Sunshine

Vaknade inte alls strålade humör idag av olika orsaker. Jävligt irriterande humör är jag på idag och kommer förmodligen att vara på det sättet resten av dagen.

Imorgon får mormor åka hem från sjukhuset efter sin stroke, känns bra att hon är på bättrings vägen.

Idag ska jag tjata tjata och tjata ännu mer vissa människor verkar aldrig fatta.

Kommer nog inte att åka på Bee's födelsedagskalas. Jag har typ haft drömmar om att dom skulle mörda mig om jag åkte, helt sjukt och att det var symboliskt att göra det i det gamla huset som jag hyrde. Läskigt.

Nu ska jag röka en till cigg och tjura ännu mer!

HEJ!

Kommentarer
Postat av: cherry lips...

skickar med ett leende på dina läppar...

2008-11-02 @ 15:45:57
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0