FRED CLAUS

Asså fy fan jag grät som ett litet barn tappat sin glass. Jag trodde att det skulle va en komedi typ mysig jul film och sen typ så blir jag helt känslig och typ gråter 14 gånger i filmen. Så himla känslig idag.

När jag var liten så lovade jag mina små syskon samma sak som Fred lovade sin bror Claus. Att jag skulle vara det bästa storasyskonet i VÄRLDEN. Frågan är har jag hållt det? Jag vet inte men jag vet att jag hotade och kanske nån gång till och med slogs när nån var elak mot mina småsyskon. En gång var det en kille som hette vi kan kalla honom "M" som var sjukt elak mot min syster och jag vart helt tokig, jag ville helt seriöst slå ihjäl honom. Jag kommer också ihåg en gång det här låter helt sjukt men jag kanske var 11 år och Helena var jätte liten jag skrämde typ upp henne så hon började gråta jätte mycket enbart för att få trösta henne och ta hand om henne, vet faktiskt än idag inte varför men jag antar att jag ville att hon skulle känna trygghet hos mig, idag är inte Helena så lätt skrämd så det funkar inte längre hahah. Så även fast jag inte har varit världens bästa syster på att höra av mig och köpa presenter så ska ni veta att jag har alltid älskat er mest av allt och det gör jag fortfarande! Ni är mina små änglar. Och förlåt att jag är lite väl överbeskyddande och mammig ibland... vill bara aldrig att nåt ont ska hända er. Saknar er massor!

Pratade med alla mina mostrar idag också det var jätte kul, lite jobbigt bara att mormor lät lite sämre än vanligt antar att det är för att mamma inte är där hos henne. Men jag gör som grodan lever på hoppet!

Har tänk massa på Maria idag också är så himla ledsen över att jag inte kunde hjälpa henne på nåt sätt och att jag inte kunde vara där och hålla om henne när hon var ledsen. Men jag tror hon vet innerst inne att jag var med henne i tankarna iallafall! Finns alltid här för dig. No matter how far the distance are.

Nu ska jag sova och imorn ska vi leka med Pompe i parken och sen träna, sola och bada.

Idag saknar jag min familj och mina närmsta vänner så himla mycket! Men jag får kramas lite med Peter så blir allt bra han är alltid bäst på att trösta och peppa mig när jag är nere.

I LOVE YOU FOLK'S NIGHTIE NIGHT!

Kommentarer
Postat av: Helena

Guud va fint skrivet..av en slump så gick jag in på din blogg precis samtidigt som du hade skrivit klart detta inlägg..snacka om att vi tänkte på varann samtidigt..men började gråta så mycke att jag inte kunde skriva något till dig.



Jag älskar dig syster och har alltid gjort! Och du ÄR verkligen världens bästa syster!!



all kärlek till dig å peter i thailand!<3

2008-12-01 @ 10:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0