Englishmans Retreat

Åååååå vilken underbar morgon och vilken underbar dag! Jag har inte mått så här bra på jag vet inte hur länge! Vaknade kvart i tio pluggade Thai i en halv timme käkade 2 mackor med ägg och min inlagda gurka som jag gjorde igår. Åkte till Englishmans Retreat och köpte gym kort, tränade chillade. Det var verkligen hur mysigt som helst där och verkligen relaxing. Kommer bli underbart att träna där helt enkelt. Körde lugnt idag eftersom det var så länge sen men lite hann vi med!

Nu har vi badat Pompe och ska åka iväg igen för Peter ska klippa sig, en sån där jätte dyr klippning för 30 baht (6 kr).

Sen är det rakan hem och börja jobba klockan 15.

Fy satan va jag älskar mina nya rutiner och mitt liv!

Här mamma här kommer en bild från bröllopet... lovade ju dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0