Dagens

Idag var det träningsuppehåll mm jaa rätt skönt faktist men är sugen på att träna. Va så himla trött när jag vaknade kanske berodde på att jag somade 5 imorse. Bääää...

DU ÄCKLAR MIG! ÖNSKAR VERKLIGEN ATT JAG KUNDE RADERA DIG UR MITT MINNE! SER JAG DIG KOMMER JAG NOG SPY HOPPAS FÖR DIN SKULL ATT DET INTE KOMMER PÅ DIG, FÖR DET KOMMER VA DOM ÄCKLIGASTE SPYORNA I VÄRDEN. DET KOMMER VARA SPYOR SOM KOMMER LUKTA LIKA ILLA SOM MINA ÖGON KOMMER MÅ AV ATT SE DIG! ILLA...

Så nog om det nu har jag fått vräkt ur mig lite galla.

vilket fall som hellst så rullar det, idag har vi varit effektiva men lite små lata ändå. Diciplinen sitter men inte fullt ut. Men det kommer allt kommer med tiden, jag mår bra trots allt, känner mig taggad och på topp.

Prison Break var toppen som vanligt fan va jag älskar den serien den ger mig goose bumps dude! Jag ska förövrigt gifta mig med Gretchen som är världens coolaste och hon ska få rädda mig föralltid hahaha...

Total kaos i Thailand också, jag är ju inte så insatt i politik men av allt man läser så verkar det va helt sjuk och det kommer nog bli helt kaos artat här snart. Demonstranter har tagit över flygplatsen och flyg ledar torn Thailand förlorar typ 2 miljarder baht om dagen, OM DAGEN för att inte planen varken kan landa eller avgå. Och som vanligt så tycker svenska tidningar synd om stackars svenskar som är strand satta åååå stackars svenskar som får vara längre i Thailand... Ärligt talat tänk på Thailand tänk på vilken jävla kris det kommer bli här.

Kaos på Suvarnabhumi i Bangkok

Men som jag brukar tänka med allt ont kommer alltid nått gott.

Nu ska jag jobba vidare är numera arbets narkoman.

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0