CLICK

Men asså jag har nog inte gråtit så mycket till en film nångonsin som jag gör varje gång jag ser Click. Varje gång jag ser den så känner jag att jag ska ta vara på det jag har. Familjen är nummer ett och Jag ska bättra mig ännu mer på att höra av mig och se till så att alla mår bra. Jag gråter snyter mig gråter snyter mig helt otroligt den är så underbart bra! Får mig alltid att sluta med ett leende.

Dagen har varit tråkig har inte rört mig utanför huset ens. Vet inte vad det är eller jag vet men det är inget jag har lust att dra upp här. Det suger nu helt enkelt. Hatar att vara beroende av saker och ting. Oroa er inte jag pratar inte om droger! Haha..

Internet är tråkigt så jag kommer nog att gå ner och kolla på en film till.

Fett taggad till jobbet imorgon ska börja prick och göra min bästa dag nånsin!

Saknar mamma och mormor och pappa jätte mycket!

Känner mig ensam idag!

En puss & en kram till alla som känner samma!

Kommentarer
Postat av: cherry lips...

you're never alone...

2008-11-02 @ 21:23:37
URL: http://followthebeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0