Chill

Igår vart det lugnt igen. Skönt! Kollade på Taken på kvällen sjukt bra film ville liksom inte att den skulle ta slut.

Underbart väder idag, lagom varmt och inte ett moln på himelen. Jag gick ut på balkongen och värmde fötterna dom va ju som isbitar. I förrgår natt var det bara 14,7 grader här så ni kan ju förstå att jag höll på frysa rumpan av mig.

Peter 50 ringde imorse och ville att vi skulle komma ut till byarna och det är ju dit vi är på väg så vi skulle ses hos Peters pappa senare. Men först och främst ska vi träffa Sophon och munka oss lite. Sen ska vi äta hos Paeng ååååh va gott jag har  verkligen saknat min thai mammas mat. Den godaste i världen!

Va hemma hos BEngt igår och han mådde sämre än oss båda stackarn, men middag idag med nån fin tjej skulle han på. Kul för honom, han gav oss 2 Sanax men vi tog dom nte igår vart för sent.

Kommer inte sova i byarna inatt så Pompe får stanna hemma för vi ska jobba lite extra ikväll.

Gubben i huset mittemot är tyst nu också vet inte vad som har hänt han brukar alltid skrika och hålla på, alltså glatt skrik alltså han är skön. Han har inga tänder i käften och åker ca 6 gånger om dagen iväg på sin Fino (moppe) och köper en Heiniken en fin drickare alltså. För nån månad sen snackade vi lite skit och gullet gav mig en jätte fin budda medaljong. Alltid när man åker förbi så skriker han OOOOOOOOOOOIIIII hahaha... Men idag är han tyst.

Ska tvätta Peters sår ta en varm dusch och sen skynda iväg.

Här kommer en fin bild från Loy Krathong.


Lugn och Ro gör kroppen Go´

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0