BLONDIE

Igår så satt jag och raggade prospects och Peter slingade mitt hår. Han var verkligen jätte duktig och det vart jääätte fint, så nu är jag FABULOUS GORGEOUS DELICIOUS! Wilai köpte med en förpackning när hon var i Sverige på H&M så det va toppen.

seeer ni va fiiin jag äääär!

Utsläppt

3 idol bilder i en smäll!


Jobbandet har funkat bra nu dom här dagarna och jag är otroligt foluserad tyvärr kan jag vara lite negtiv ibland kanske för att jag är realist i vissa fall.

Helvetet brakade lös idag, när allt går på räls och man mår toppen så måste det ju alltid komma nån jävla motgång man kan ju inte bara få må bra och ha kul och vara lycklig. Irri! Cpt som hyrvår lgt har hittat en ny lya och vill sluta hyra våran i Januari, aaah men kul jul! KLANT SARA glömde ju skriva i uppsägningstid i kontraktet också så man fick ju en lite känga av det, han var ju smart killen, kredd till honom på samma gång som han får ett baseboll trä i huvudet av mig för situationen han sätter mig i. Nu kommer läget bli så här: Ny annons på blocket mer hyres pengar UPPSÄGNINGSTID 3 MÅNADER!!! tvivlar inte på att vi kommer få svar för lägenheten är nästan lika snygg som jag är och det är snyggt för er som inte vet ;) Kommer styra upp så att pappa får träffa den nya hyresgästen och godkänna den och sedan visa lgt och skriva kontrakt. Stackars pappa som har mig till dotter, krävande minst sagt. Det nekar jag inte till. Meeeen som jag alltid tänker (och Peter kan bli galen på mig ibland) ALLTING LÖSER SIG ALLTID! Så Hakuna matata maddafukka!

Jag gjorde en gryyym timme på slutet av dagen tror det var rekord faktiskt... GRATTIS SARA applåder igen!

Gymmat idag också så duktig så och hann sola en havtimme också fick lite färg.. Älskar jargongen på Englishmans Retreat riktigt grymt skönt att fettot får vara ensam på gymmet också. FET&FAB hmm... det funkar tydligen.

Jag älskar min hund han är väääärldens sötaste. Fatta att han kommer och väcker mig VAAARJE morgon klockan 9 på morgonen med en puss. Han är så bootiiiboooo söööötis!!! Pompe är mitt hjärtegull!

näe nu ska jag sova för nu är klockan sova för länge sen.

LA ONDA FOREVER VATOS!

PÖSS MÖSS

Kommentarer
Postat av: Looli

ååååh va fint d e babes!

finfinaaa du! Saknar dig hjärtat, PUSS

2008-11-26 @ 10:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0