Barack Obama

En historisk händelse är skriven. USAs första mörkhyade president. Jag måste säga att jag tycker att det var ett bra val.
På tal om USA så såg jag filmen road to Guantanamo igår, hemskt vad oskyldiga människor kan bli utsatta för. Guantanamo är verkligen ingen dans på rosor.

Känner mig inte helt hundra idag heller, är helt utsugen på energi på grund av en viss person. Trött och arg, även fast jag försöker låta bli så går det inte att hålla humöret uppe för att jag lever med "vårt" problem varje jävla dag. Att ett jävla misstag ska utspegla sig varje minut i min vardag. ETT MISSTAG! Jag har lärt mig en läxa när kommer detta ta slut?! Jag försöker att fokusera på det positiva men det är svårt eftersom det utpräglar hela mitt liv just nu. Jobba hårt så kanske jag kommer må bra om 3 år. Känns mindre kul att veta att det är extremt lång tid innan jag kan få må helt bra igen! Det går ut över Peter också och det är han jag tycker mest synd om eftersom han inte har nåt med detta att göra. Han har inte gjort nåt aktivt val han bara följer med, han stöttar mig hundra procent och det är jag evigt tacksam för.

Blicka framåt,

Vet inte om det blir nåt jobb idag.

Don't be negative, negative juuuust be positive positive!

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0