Vad är stress?!

När jag är här i Nong A så har jag inte kännt stress en enda sekund sen jag kom. Känns så underbart att slippa rullstrapps stressen och trägsel osv. Här kan jag bara va mig själv, gå på min morgonpromenad i lugn och ro, åka vart jag vill och göra vad jag vill. Tills klockan 14 iaf för då börjar jag jobba... då drar dom svenska samtalen igång och det blir tryck i huset.

Nu ska jag åka och äta en god frukost och sen är det bara börja sälja. :)

image25

Är så glad att jag är här och så tacksam!

I helgen kommer jag förmodligen att köpa en ny gym maskin. Ska träna lite sista månaden tänkte jag. hehe! siktar på beach säsong 2009. Eller snarare 2029! hahaha!

Uppdaterar mer senare.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Björn

Fyyfaan.. härligare än nånsin! :) Ska bli skoj att besöka er där i höst. Ser smarrigt ut det där, e det steamboat? :P

2008-05-22 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0