RYSSLAND - FINLAND 4-0 I <3 RUSSIA

FYLLEBLOGG...

Gud vilken hängiven bloggerska jag är these days... guess who's back? back again... guess who's back guess who's back guess who's back guess who's back... more cocky than EVAAAAAH! hheehhe... en nubbe hör jag skrika... fan jag kan ju inte säga mer än?? ja okej da.. fan så hiiiiimla nödvändigt med en nubbe innan man ska gå å dova klockan tie i fyra en Fredags natt/morgon.. hmmm... smart drag pullan!

Ikväll var den trevligaste och roligaste kvällen på så sjuuukt länge. Mr casanova va på toppen humör och Mr kOOOOOOdningar (Petta) va på ännu bättre humör! fan låtsas sushi (sussi) å Sang Som mmm kan det pli pätträ?

När man kommer hem så glädjs man av det bästa beskedet NÅNSIN!!!!! FINNARNA HAR FÖRLORAAAAAAAAAAAAAAAT!!! HÖHHÖHÖHÖHÖÖÖÖ!!!! Jag blir varm och glad i heeela kroppen när Finland förlorar och misslyckas kraftigt i Ishockey! Det är bara att fira imorgon!!! Bye Bye Back to Soumeksi era jävla tattare! Skaffa is och skridskor istället för grusplaner och rolerbalades till nästa VM så ska ni se att det går bättre!

 Syskon/grann/Lillebror Kärlek - Jag vet inte??? men en sak vet jag... JAG ÄLSKAAAAR NÄR FINLAND FÖRLORAR... Hahahaha.. När Finland förlorar spelar det ingen roll om vi åker ur i grupp spelet bara vi åker ut efter dom så är det VM GULD för mig... pusu ja hali rakas! Onkosola Vai Voja??? KOM DAAAAAA.. ;) Näe skämt å sido.. (större delen var sanning) men Godnatt slut på fylletjatet! (skiter i om det är damkronorna på bilden dom är ändå bättre än Finlands herrar.).. HAHAHAHHAH KIITOS SOUMI!                                                                                     image6

minne rakasta sinua!
Heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0