Mc Thai...

Sophon: - Do you want me to bring anything from Pattaya?
Liing:- I don't know let me ask Peter.
Sophon :-Okey.
Liing:- uhm yeah can you bring 2 Big Mac?
Sophon:- What's Big Mac?
Liing:- A burger from Mc Donalds.

Hahahahha... Smarta människor som ber ens vän ta med 2 Big Mac på en 11 Timmars bussresa, frågan är hade vi på riktigt velat äta dom om han hade tagit med dom? Groooooows!

Dagen igår var fruktansvärt slö, så där slö så jag skäms! Idag ska jag in till "stor stan" och handla lite och byta en jävla vattenkokare som höll i 2 jävla veckor. Sen att jag är klantigast i världen och såklart inte har kvar kvittot. Jaaaaaa! Braaaa Sara! Jag heter Sara för er som inte visste. Kommer bli kul och se hur vi ska lösa det här ett vredesutbrott kanske?! det brukar lösa det mesta när man ska lämna tillbaka utan kvitto.

Men nu vet jag ju iaf och har lärt mig att jag ska ALLTID spara alla kvitton!

Åååååå snart är det EM och det kommer verkligen knulla mina ögon massa veckor! ÄLSKAR FOTBOLL! Att det sen är mitt rike som spelar gör ju saken ännu mer underbar. Vi ska iaf ha fotbolls kväll här.. Jag, Petta, Tong, Hua å Sophon kanske Phia.. En låda öl och lite Regency White sen lär det bli utgång, eller inte för matcherna börjar ju typ kl 2 här en börjar 23:00 och en börjar 01:00 tror jag kommer inte riktigt ihåg...

Innan vi åker hem ska vi köpa en häst till Tong, vi har bestämt oss för det. Han vill ha en liten skettandsponny men kommer aldrig i sitt långa liv kunna köpa en så we'll do it aiiiight! Tong får rida, Tong kommer bli glad... Ombytta roller för han å frugan, haha.

Näe nu ska jag duscha.

c u don't wanna be u!

Kommentarer
Postat av: Petter

Haha, det lät så spontant det där med hästinköpet. Impulsköp när de är som bäst.

2008-05-23 @ 05:11:15
URL: http://sandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0