Maaaaat!

Vi va just på Tung's restaurang och åt. Jag åt en Gai Ra Prick (kyckling). MUMS FILLIBABBA hör man Tung säga. Det lärde vi honom för ett tag sen, han har bra minne den mannen! De flesta Svenska orden lär han sig själv. Älskar att han engagerar sig och lär sig lite för vår skull, och hans egen förstås. Han kan komma med rätt underliga ord ibland. typ "bortgång" "tuffing" och "angenämt" är några exempel. Haha! sen kallar han oss ynglingar och han kallar sig själv gamling. Kul kille.

Nu ska jag nog jobba lite och ta igen Fredagens latheter. Blir kanske inte rik på det idag men det klirrar lite i kassan iallafall. Sen ska det faktiskt bli kul också. Jag gillar mitt jobb!

Hoppas ni får en fin Söndag!

CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0