JAG ÄLSKAR MAMMA!

Ni ska veta att det finns ingen mor på denna jord som är bättre än min mamma! När jag är ifrån min mamma så här länge så saknar jag henne så det gör ont. När jag ringer henne och får hennes röst så får det mig att bli varm i hela kroppen och jag känner mig trygg och älskad. Finns nog ingen större mammagris än mig. haha!
Iallafall det jag vill säga är att JAG ÄLSKAR DIG MAMMA och jag är så stolt över dig, att du finns i mitt liv gör mitt liv komplett. Vill bara att du ska komma hit och se allt som jag ser. Saknar dig!

Sune kom hit idag, han var lite besviken på att vi inte kom igår och kollade på bridge over river kwai 2 men vi gengälde det med att åka till han ikväll och kolla på den och så ska vi kolla på champions league finalen Chelsea- Man U. Kommer bli sjukt kul, vi har köpt 3 Öl och jodnötter, man måste festa till det lite ibland (vilket vi gör ganska ofta) haha! matchen börjar 01:30 så jag kommer nog att vara ganska trött imorgon men det kommer det vara värt.

Annars idag har vi jobbat och jo juste! Jag och peter kom på en ny aktivitet/tidsfördiv, vi har hål i vår mur så vi plockade ner massa frukter från träden och såg vem som träffade hålen flest gånger. Jag (såklart) vann 2 av 3 matcher, men Peter va grym sista matchen. Sen började vi köra lite med moving targets (hundarna) men kom på ganska snabbt att det var väldigt elakt och INTE OKEJ! Vi tog oss till vettet och slutade. Vi slutade när Pompe fick ett kött sår och började blöda så vi fick åka till veterinären... NÄÄÄÄÄE!!! NU SKOJADE JAG BARA JAG ÄR INGEN DJURPLÅGARE::: JAG ÄR EN DJURÄLSKARE! Tråkigt skämt!

Vi har också konstaterat att Pompe är vääärldens lataste hund, har aldrig sett en hund som ligger ner och äter förut.

Nu ska jobbas lite té.

Peter vill ha en sex date så är det nån som är villig för en liten peng så maila gärna en kommentar med plats och nummer så kirrar vi det. Dagens Erbjudande är 50 kr för 4 minuter. Pretty good tim lön! Kör ladies!  Här kommer även en bild på vad mamasan har att erbjuda.image26
läcker, inte sant?! Peter i sitt ESS ,touché baby.




Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0