hund snopp i ansiktet.

Änglagård andra sommaren är vad jag har spenderat morgonen åt. Jag känner mig hängig och krasslig i halsen. Tycker synd om mig själv, har vart sjuk i en månad nu typ. Men det går nog över snart.

Så mysigt att ligga nerbäddad å älsklings vovven kommer och kryper ner och lägger sin tass i min hand! aaaw! Han är jätte blöt nu för han har vart och busat i vår fontän. Hahaha! älskar den lilla gulleplutten.

Imorse vaknade peter av att Pompster stog över hans ansikte och tryckte sin snopp i hans ansikte. Vår hund är tydligen bög. Kanske ska ta med han på Europride i år finns säkert massa hundar från hela Europa som han kan gotta sig med. Hahahah! Peter vart iallafall inte så nöjd med incidenten. Jag tyckte det var dagens roligaste!

Peter städar jag latar mig. Skyller på att jag känner mig dålig idag!

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0