Godnatt & Sovgott

Nu ska vi släcka lyset utanför som har lockat HUNDRATALS (utan överdrift ni som vart i Thailand under oväder vet) flygmyror. Hoppas dom inte kommer in gillar dom inte riktigt men det är ju mat i magen till Tokarna och alla andra sorters ödlor här. Dom lär ju bli hur mätta som hellst nu, dröm läge!

Lånade Repmånad har inte sett den hoppas att den är bra, älskar Svenska geek filmer och Stig-Helmer så jag kommer nog säkerligen tycka att den är bra när Lasse Åberg är dem i den.

Imorgon ska vi hem till Sune viar lovat honom att vi ska titta på Bridge over river kwai 2 med honom. Han var bomb säker på att den var bättre en var 1:an var vilket jag betvivlar men ska bli kul att umgås lite med honom.

Den 21 Maj exakt en månad kvar tills vi kommer hem, ska vi titta på Champions League finalen hos sune. Den börjar halv ett på natten, det ska bli gött med ett par kalla och lite fotboll. Saknar fotbollen jätte mkt, finns tyvärr inget dam lag här i Udon och herrarna vill jag ju inte förnedra ;)

Godnatt alla rara & underbara!

image22
Det är inte sånna här det här är en gräshoppa antar jag men flygmyrorna är i samma storlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0