Godmorgon

Gomorron, Gomorron, Gomorron.

Vaknade av en herrans massa soltrålar i mitt ansikte imorse. Även fast det va tok varmt så blir man ju så glad. Idag ska jag nog åka och bada tror jag minsann.

Jag saknar min mamma, mormor, syster, bror och min pappa jätte mkt! ska nog ta och ringa dom alla idag.

Blir så irriterad på Thailändska kvalitén på vissa saker. Vi köpte en vattekokare det gick sönder efter nån månad. Då köpte vi en ny vattenkokare som var betydligt mkt dyrare. Dubbla priset, den gick så klart sönder också... Efter 3 dagar!!! det är inte okej! man har ju lärt sig att man inte ska köpa det billigaste även fast man är sugen men när man köper halv dyra saker och dom håller i 3 dagar så är det ju nåt skumt med det hela.

Nog klagat idag är en underbar dag och nu vaknade Peter!

puss o kram vi ses på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0