Designen får vänta (för jag vet fan inte hur man gör)

image3Ja men idag har ju varit en dag då det har hänt extremt mkt i mitt liv... Jag har hängt upp vår nya hängmatta på balkongen. Vi mätte nogrant så att vi fick bästa bergs utsikten. Sen har vi varit och ätit mat, tvättat (jag tycker att det är otroooligt kul att tvätta i vår nya tvättmaskin ärligt alltså). Jag skulle vilja tvätta minst 3 ggr om dagen tyvärr har vi inte tvätt så att det räcker. oh där kom en affärs idé upp.. starta ett tvätteri. Gud va kul att tvätta folks skitiga ner bajsade kläder VERKLIGEN, 20 baht kilot! eller inte det får duga med mina egna helt enkelt.

Ja sen i Tisdags så har jag styrt upp mitt liv på riktigt. Inte bara i 2 dagar, den här gången utan verkligen på riktigt. Det innebär att jag ska sluta va så in i helvete lat. Sluta sova bort hela dagarna och gå morgon promenader för att bli pigg istället för att spendera 1 timme framför datorn och tro att jag ska bli pigg av det. Jag har skött mig otroligt bra. Jag har gått varje morgon, utom i morse pga att min kära combo har fått Dengue feber (stakars liten!)och det är rätt tråkigt att gå själv samt att jag har tagit hand om honom.

Vi har lyckats skruva upp vår garderob som vi köpte för 3 månader sen idag, vilket resulterade i att ena väggen på garderoben har svällt så garderoben vart lite böjd men det är ju bara charmigt! Haha! Ja sen hängde vi in kläderna i garderoben. Efter det tvingade jag Peter (Krokodil Bernts son dags att avslöja hans namn nu) att hjälpa mig fixa till min blogg men iq 0 hajjade ungefär lika mkt som jag (vilket innebär att jag oxå har iq 0) och det är ju inte sant för båda vi är väääldigt smarta men vi bryr oss bara inte, att vara data nördar och tönta sig med kodningar och skit! (bitter på detta btw) iallafall Peter lovade mig att han skulle försöka fixa bloggen och mitt photoshop CS3 som håller på å fittar sig om jag lyssna ordentligt nu... KLIPPTE HANS TÅNAGLAR hahahahhaha... eftersom han är min bästa vän och jag tycker faktiskt inte att hans tånaglar är så äckliga så sa jag givetvis JA! frågan är hur länge han har tänkt på denna fråga och bara väntat på att få en hållhake på mig (min blogg). Och frågan är sen hur jävla sjuka i huvudet vi båda är?!

Sen har dagen mest ägnats åt lathet och lathet.
Nu ska jag ta mig i kragen och börja jobba har skolkat några timmar sisådär 7 timmar OJDA! (det va en av grejerna till uppstyrnigen av mitt liv som jag har missat) men jag tar igen det och kommer krossa nu jag vet det!

Sammanfattning: Extremt händelsefull dag!

Peace out fools

Kommentarer
Postat av: Peter

Fan
va kul du skriver asså...

2008-05-16 @ 17:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0