Countdown

Usch! Imorgon är det verkligen exakt en månad kvar tills jag åker hem! tiden har gått så otroligt fort och mycket har hänt på vägen. Älskar att ha många bollar i luften och det är precis vad jag har nu, massa olika planer och mycket nytt som kommer hända.

Ser verkligen fram emot lördag och Chayaphum. Awesome!

Nu ska jag ta mig en morgon promenad och sen moppen till Sune och kolla på film. Perfekt film väder idag. Svalt, och molnigt. Imorse vaknade jag inte av solstrålarna jag vaknade av vovven som pussade på mig i 15 minuter. Han är ju för gullig.

Det positiva med att komma hem kommer ju bli alla vänner och famílj och att få befinna sig i mammas famn! Svenska sommaren är underbar så det kommer bli klockrent att komma hem ändå även fast jag kanske hellre är kvar här. Men jag kommer ju snart tillbaka.


puss å kram alla glada!image23
Pompster goes muslim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0