ALL ÄRA TILL CHELSEA!

Kom hem från Sune klockan halv sex i morse är lite trött idag när jag vaknade klockan halv 10. Man U vann på straffar igår vilket jag INTE tycker att dom var värda. Men förlängning och straffar kan ju inte göra en final mer spännande och nagelbitande. Matchen i sin helhet var grym, as högt tempo och tufft spel precis som det ska va!

Nu vet jag en som är glad iaf, Tong är nog överlycklig att Terry missade straffen och att sen Anelka som inte verkar ha tränat på att lägga straffar sen mellanstadiet lägger årets sämsta straff måste han ju ha sprudlat glädje av. Van Der Saar gör en tur räddning och Chelsea förlorar. Saken är den att jag varken håller på Man U eller Chelsea men jag tycker att Chelsea spelade bättre och tycker att dom var värda seger. Bara kolla på skott statistiken Chelsea hade 24 skott mot Man U:s 12 (kommer inte exakt ihåg) men det var överlägset från Chelseas sida iaf.

Man är ingen lärka idag direkt men ska försöka gå ut på en promenad så man vaknar till sen blir det frukost hos Tung.

Sophon ringde mig imorse han är i Pattaya och fixar med sitt bankomat kort, han är så himla gullig och frågade om han skulle köpa med sig något till mig och Peter. Sötnosen! Vi ska åka å käka hos honom imorgon, ska bli mysigt!

Annars igår så somnade jag under filmen vi såg med Sune (bridge over river kwai 2) det var nog tur för annars hade jag inte orkat se matchen. Idag ska Peter hjälpa Sune att ta ner 3 jackfruits från ett träd, dom väger typ 8 kg styck så Sune klarar inte det med en arm.

Allt rullar på och bitar faller på plats, livet är underbart!

Ha en trevlig dag!

image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0