Weekend in the worlds greatest Udonthani

Jag orkar inte skriva, jag är trött.

Va i Udon i helgen, toppen helg med shopping och utgång god mat och trevliga människor. Vi fick igång hela hotellet alla var vid vårat rum och kollade på Schweiz - Tjeckien. trevlig men seg match tyckte jätte synd om hemma nationen bara.

Höll på att bli våldtagen av en TJEJ också, det är ju inte speciellt vanligt här direkt tjejerna här är oftast blyga, pryda och lite tillbaka dragna men inte hon, nej nej! Hon tafsade på tuttarna och porrdansade mot mig försökte till å me kyssa mig x antal ggr. Tydligen hade hon vart på Peter också så hon måste vart bisexuell. Hahahaha...

Skriver mer imorgon nu ska jag kolla på Thailändsk film.

En anka va typ 1 cm från att störta i mitt huvud idag när vi körde moppen hem från Udon hahah. Jag vart så jävla rädd hahahah! Måste ha sett kul ut! Pompe vart så glad när vi kom hem också han ylade och pussades massa.

Näe natti alla sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0