SURPRISE PARTY

Asså verkligen TACK, pojkar och flickor för denna underbara kväll! Vi hade ingen aning om vilka som var där vi hade 3 missade samtal på mobilen från Tong och ringer upp, Bi (min bästa thai tjejkompis) svarar i telefonen ber oss komma till Sophon, hon kom hem från Indonesien för oss, jag och peter hivar några 11 Tiger innan och åker dit och dom har verkligen tagit dit ALLA! Det här var den bästa bästa kvällen i Thailand hittils. Vi dansade på borden, hade sönder borden (inte med flit) dansade ännu mer, skrattade och pratade. Det var 4 år sen alla vi var samlade tillsammans, ikväll slog alla rekord på trevlighet! Bi var den första att åka hem, tror att hon lämnade stället 5 imorse... Tong var nästa man (han hade dock somnat på bordet innan) och som vanligt vi sist. Den här kvällen kommer jag minnas i hela mitt långa liv och jag fäller en tår bara jag tänker på vilka underbara människor jag har i mitt liv. SISTA KVÄLLEN MED GÄNGET. NI FINNS ALLTID I MITT HJÄRTA! Morgon solen skiner utanför mitt fönster och jag vill aldrig att denna dag ska ta slut. Jag vill varken åka hem eller lämna er. Men snart ses vi igen, lika galna lika glada lika underbara.

kan tyvärr inte lägga upp nåra bilder för BLOGG:SE ÄR EN HELT JÄVLA CP SKADAD SIDA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0