Rutin

Jag behöver få tillbaka min fina rutin jag hade med morgon promenader och icke lat het! u har jag blivit lite förslöad senaste tiden, men imorgon blir det ändring!


Ska snart till Tom och kolla ifall vi kanske kan sitta i skolan och jobba bättre lina där, man slipper dela med 1 miljon andra Då kanske megaphone funkar... HOPPAS HOPPAS!

image37
Tom & Tongs äldsta son San

Jag hatar mitt lösenord men har inte orkat byta det... Bara en sån sak! Fan måste rycka upp mig!

Bokade om vår biljett idag Juli var helt fullbokat surt jag som ville komma hem 1 Juli.. Så nu kommer jag hem nästa år istället, 3 Januari. Känns ändå skööönt! ;) HAHAHAH nääääe skoja baaaaaaaara... Kommer hem, 25 Juni istället 3 dagar senare :D ska bo hos pappsen i 5 dagar kommer bli skönt, gratis god mat och åka båt varje dag. Saknar ju min lilla pappa massa! Synd bara att inte Lillasyster bor där längre. Men hon får helt enkelt komma ut och hälsa på.

ååååååååååååååååå EM börjar snart längtar längtar.. ska bli såååå himla kul ska kolla varenda match åå massa tid med bara fotboll fotboll fotboll!!! ME LOVE!

nääähäääpp! Nu ska jag dra tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0