Ormtjusare

Helvete va rädd jag vlev när jag skulle gå på toa och det slingrar en orm framför mina fötter... Jag skrek och ormen vart nog räddare än mig. Modig som jag är så klädde jag på mig långärmat och mina fina gucci glasögon (om det skulle ha vart en spottkobra) om lyckdes få ut ormen. Den va inte stor det va nog en bebis men den kan ju ha vart giftig iallafall. Precis när jag fått fatt i den så råkade Peter skvätta vatten på mig när jag inte såg och jag vart liv rädd hahah. Jag fick ner den i en påse och släppte ut den i naturen och regnet. Visst är jag tuff?! :D

image34

Farbror va här idag och han får mig alltid till ett gott skratt. Idag berättade han hur han lurade bort polisen i Nong Bua Lampu när han "råkade" köra mott rött i en stor korsning Hahahaha! Det va liksom inga bilar så han tänkte "what the heck" och åkte. Precis när han kommit över korsningen så poppar en polis bil och en kontapel ut. Konstapeln ropade och farbror gasade på, polisen efter men han va smart och körde en snabb vänster och lurade bort gubbarna, allt detta för att få enda exet av Bangkok Post Hahahhaha... sen tog han en omväg hem på 3 mil, men han fick tidningen och ett skratt ur min och Peters mun.

Sen kom sune över och då får man sig också ett gott skratt kanske mest åt honom men han är härlig! Han berättade hur sjuksköterskan i Non Wai försökte dra ner byxorna å köra en spruta i röven så fort man kom in på kliniken. Bäst att hålla i heligheten då. Sen prata han som vanligt om jordens undergång, Sune tror att jorden kommer gå under om 10 år, hahahah..

Nu ska jag sova!

Nati Sawat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0