Onsdag

Jaha, skriv torka, bakis, trött, men ändå så glad!

Jag har kommit på hur bra det är att va borta så här länge från Sverige för då rensas alla idioter bort från ens liv och man träffar bara alla underbara bra människor. Jag insåg att det fanns så många idioter i mitt liv men dom har jag ingen kontakt med längre så det är en lättnad.

Peter har fått bakis städ sjukan å jag skulle hjälpa till men han morrade nästan åt mig att jag inte fick det.. Jag måste sitta och lata mig han vill göra ALLT själv... okej då om du verkligen vill det så.

Fortfarande lyckorus ver att Sverige vann igår. Underbart!

Jag vill inte hem! Jag vill inte hem! Jag vill inte hem!

ÖRKE SKRIVE MASSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0