NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Det som inte skulle hända hände... Backlinjen är totalt odugliga! Min mormor hade gjort ett bättre jobb defensivt än vad dom gjorde! utan Zlatan är landslaget helt lamt. Fan va arg jag va igår, men det gick över efter några cigaretter och lite wirre. Va på Climax och på nåt ställe som hette Berry, Berry kommer jag ALDRIG mer gå till totala över priser och kass service.

Idag ska vi spela fotboll måste röra lite på mig!

Hoppas nu för i helvete att vi vinner mot Ryssland annars gräver jag fan ner mig nån jävla stans asså.

BITTER BLOGG IDAG!

A juste Peter och jag tyckte att det var vääääldigt lämpligt att ta med majonäs hem från 7 eleven imorse. Verkligen jätte nödvändigt, hittade 2 korv påsar fylda med majonäs, den ena var halv fylld med ketchup också, jätte bra, verkligen!
Hahahahhahaha... ingenting förvånar mig längre.

Sune väckte mig idag och vi åkte och åt hos Tung, jätte trevligt vi satt i 3 timmar och diskuterade allt mellan himmel och jord, ikväll ska vi hem till han och titta på fotboll. Kul!

Piiiiiiiiiiiiis broooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0