KORAT VS NAKHON RATCHASIMA

Idag startade jobb dagen men strålande resultat. Vi tog oss en tur hem till Christer som berättade om en jääävligt dum snubbe han hade hört expert prata om staden "Korat" Nakhon Ratchasima. Killen satt stolt och berättade hur många gånger han hade åkt bussen mellan Bangkok och Udonthani (där jag bor). Sen satt han och berättade att han Brukade stanna i både Korat och Nakhon Ratchasima men att han gillade inte riktigt Korat för att det va lite lamt där. Det var mkt bättre ös i Nakhon Ratchasima, det killen verka missat är att Korat är ett annat namn för Nakhon Ratchasima. Hahahah jävla dumhuvud, sitt inte å skryt och spela viktig när du inte vet ett jävla skit!!br />
Imorgon är det marknad och då ska jag nog shoppa lite nödvändiga saker, senast köpte jag en sil, 3 korgar i neongrönt 2 skedar i neongrönt (neongrönt is the shit), Tops, 2 nagellack ett rött och ett knall rosa, aceton, 3 par shorts (blommiga), Kokta Majskolvar, allt som allt kostade 250 baht = 50 kr det är lycka! Man känner sig så nöjd varje gång man går hem därifrån med sina kap.
Haha! Imorgon skriver jag mer om vad vi inhandlade då.

Här kommer lite bilder från Chayaphum.

image35

Vattenfall

image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0